Bebeğim 2.5 aylık.süt alerjisi den şüpheleniyorum. Çok sık aralıklarla kaka yapmaya başladı.(anne sütü alıyor ve yanında günde en fazla 60 CC mama ) günde 4-5 kez ishal gibi oluyor bazen normal dünden beri de yeşil yapmaya başladı.emzirdikten sonra gaz çıkarırken genelde kusuyor az da olsa. Doktorumuz reflü olduğunu söyledi. Gaz damlası reflü için şurubu iyi gelmiyor huzursuz çok ağlıyor kolik ve gazlı olduğunu düşündük ama süt alerjisi olabilir mi.bebeğinde olan annelerin lütfen yazsınlar hangi belirtilerle ortaya çıktı..testi nasıl oluyor bazen testte de çıkmayabiliyormuş