KaptanMarvel bende post açıcaktım ama gönderiye yazayım bari , 9 aylığız dişler görünmüş bianda bastırdı sanırım üsttende geliyor , çığlıkla uyanıyor , yemiyor içmiyor , sinirli, her şeye ağlıyor , bezini değiştircem beni niye sırt üstü çevirdin diye ağlar , kilo alımı durdu asla yemez , mama içmez , aç kalsın diye beklerim her yolu denedim aç kalırsa anca az bişey yetimlik içer saatlerce idare eder , niye böyle olduk her bebek mi böyle yoksa bizde bir sıkıntı mı var bilmiyorum , uyurken çığlık çığlığa uyanıyor kucağına al diyo , bende ağlayarak dediğini yaptırsın istemiyorum bu sefer Allahım sanki düşmüş gibi ağlayıp susmuyor , bu arada kucağıma cok alamıyorum hamileyim ama bitik vaziyetteyim 2 haftadır böyle aralıksız ne yapıcam kafayı yedim yaaa , sadece biz mi sorunluyuz ??