YadeKaradag şöyle, 3 aylıktan beri emmeyi bıraktı diyet mama kullanıyoruz, kakası düzeldi gazı düzeldi falan, rahatladı erken ek gıdaya başlattı 5 aylıkken falan, işte doktor sonra 6 aylıkken kan testi yaptı her şey sıfır cıktı, kanda cıkmaması iyi bir yaşında gecer gibime geliyor dedi, 9 bck aylıkken yani iki hafta önce gittik cagırmıştı cünkü , kek denemesi yaptık bir bardak sütle pişirdiğimiz, ve maalesef kalası tekrar mukuslu geldi. Buraktık denemeyi iki ay sonra tekrar deneme yapılacak. Eğer mukuslu yapmasaydı on gün içinde yayla corbası denemesi yapılacaktı. Maalesef iki ay sonra inşallah gecmiş olur diyorum. Cocuk ne yesek agzımıza bakıyo verecek bir şey bulamıyorum artık büyüdü yemek istiyor cünkü merak ediyor. Zor valla inşalşah gecer hepsi🙌🏼