Selmakm Merhabalar anneler,bebegim 9 aylik oldu.ama 9 ay boyunca surekli hasta oldu,bogaz enfeksiyonu,kulak enfeksiyonu,bronsit baslangici vs.gibi cesitli sebeplerden bicok kdz antibiyotik kullanmak zorunda kaldik.bizim gibi olanlar var mi?neden boyle oluyor olabilir?bi seyleri yanlis mi yapiyorum acaba?
Alazcns Selmakm Oğlum doğduğundan beri sürekli hastanelerdeyiz. Herkesin sınavı farklı bizi de sağlıkla sınıyor. Yine de bir çok insana göre halimize şükrediyorum. 8 ay 25 günlük bu arada.
Prensinannesi23 Selmakm biz daha 3 aylığız evden sadece hastaneye çıkabiliyoruz 😢 geçen gün izin verdi doktorumuz açık havada kalabalık olmayan yere götürmemize onun dışında hep ev hastane rabbim bebeklerimize şifa versin 🙏🏻
Sinifcianne Selmakm probiyotık kullanın bebeğe doktoruna sorup çünkü antibiyotik bagırsaktaki yararlı bakterileri ölüdürüyü bağışıklıgıda gelişmıyor bebegın cok hasta olur bu yuzde. Bagırsak sağlıgı iyiyse hasta olmaz.
Yasemin41 Selmakm merhaba neden hasta olduğunu anlayabildiniz mi acaba ? Benim bebeğim de 10 aylık çok hasta oluyor ki şuanda da hasta anlattıklarınız hepsi var merak ettim?