Bebeğim 3 aylıkken mastit oldum ve meme reddi yaşadım ne yaptıysam olmadı malesef sonunda elimde olmayan sebeplerden dolayı biberonla tanıştı mamaya başladık ve bebegim yavas yavas beni tamamen bıraktı 9 aylık olacak hiç bir şekilde emmiyor bazen ağzına alıp ısırıp bırakıyor keske bi mucize olsada emse diyorum hala canım yanıyor bu duruma. Sağarak sütünü veren anne cok var ama ben düzenli sağım yapamayacagımı bildiğim için illaki işim olacak bebeğimm durmayacak ilgi bekleyecek bunu bildiğim için sağım yapamadım yaptıgımdada 30 cc zor çıkıyordu haliyle emmedigi icin. Sütümün sürekliligi icin düzenli sağım gerektiğini cok iyi biliyorum ve malesef yapamadım. Bunun vicdan azabını cekmelimiyim sizce bazen rahatsızlık duymuyorum degil 3 ay olsada emdi sonuçta ama bilmiyorum 😥