Hasret73 Arkadaşlar merhaba oğlum 2 yıl 3 aylık bu bir haftadr üç dört defa burnu kanadı çok fazla bir yemek kaşığı kadar diyebilirim özellikle geceleri yatarken oluyor bu gündüz yok basina gelen varmı tecrübeli anneler yazabilir mi