1Dost 2 senelik hangi bölüm olursa olsun (4 senelik bölümü olmayanlar hariç) önlisans kaldığı sürece pek işe yaramaz 4 yıllığa tamamlamak gerekir. Kendim şu an çocuk gelişimi okuyorum 4 yıllığa tabiki tamamlayacağım ama şöyle ki gerekli sertifikaları alır, uzmanlaşırsanız çalışma imkanı çok olan bir meslek. Karakollar, hastaneler, sosyal hizmetler, formasyon alırsanız öğretmenlik bile yapabilirsiniz kreş yada anaokullarında ben seviyorum tercih size kalmış 🤗 başarılar ❤️