Tugcedmr Bebegim çok öksürüyor 10 gündür ateşli hastaydı doktor ilaç verdi bugün de öksürük başladı ne yapmam.lazim ne azaltir
denizkizi_ Tugcedmr canım geçmiş olsun , buhar uygula, burun temizliğine dikkat et , ıhlamur yapabilirsin doktorunun önerdiği ilacı kullan ismi nedir merak ettim
denizkizi_ Tugcedmr bende yarın gideceğim doktora öksürük var ilaçlarını da içmiyor buhar veriyorum 😶
denizkizi_ Emine323 doktorumuz ventolin ve cortair isimli buhar verdi onları söylediği kadar buhar yapıp veriyoruz doktorunuza danışın bence faydası var çünkü elinizde buhar makinası varsa sorun doktorunuza