Tomvejery ya inanın normal de asla yapmazdı. Kendi beşiğinde uyurdu. 2 gün önce saat 3ü gördüm mecbur kaldım. Anlamadım nasıl alıştı bi günde. Gerçekten cıldırmak üzereyim. Normal de böylr bi bebek değildi. Biliyorum diş çıkarma döneminde farkındayım,ama inanın cok yoruldum. Kolik bebekti ikk 3 ay zaten ömrümden ömür gitti tam bitti dedim korona oldu. Tam bitti dedim diş çıkarma olayı. 🥹 canı sağ olsun diyorum sabır diliyorum dua ediyorum ama cok yoruldum 🥹