Kızlar bebeğim 1ay 26günlük göz takibi yapıyo nadiren konuştuğumda gülüyor genelde uykusunda zaten ya da emzirirken gözleri kapalı oluyo o zaman gülüyo instagramda çok görüyorum benden sonda doğum yapanların bebekleri maşallah gülüyor konuşuyor bu sıralar çok dikkatimi çekti üzülüyorum yani sizde de bunu yaşayan var mı