Fatmaey 14 aylık kız bebeğim var ama sadece 2 tane alt dişi çıktı başka yok sizce çok mu geç kaldı bir sorun teşkil edermi? Ve hala yürümüyor 2 adım atıp düşüyor elimizde tutunca yürüyor yada kanepeden tutunup gidiyor Mama ,bu,anni,baba , dede , nenne diyor
Esen3535 Fatmaey her bebeğin gelişimi farklıdır bnmkide tam 14 aylık d gününde yürüdü ama sizinkini de az kalmış bnce yürümesine18 aya kadar zamanı var deniyor geç kalmamış yani
eylulannesii Fatmaey benim kızım da 13 aylık onun da sadece alt 2 dişleri var daha çıkmadı diğerleri damakları doluymuş doktor öyle söyledi bekliyoruz bakalım 🤷♀️
Esen3535 Fatmaey diş 6 tane var 4 ustte 2 allta 7.de cikti yeni biraz etleri kabarık sırayla geliyo galiba ama Bi anda çıkarır belki sizin kızınız
Sudetunaaa 12 aylık kızım var üstte iki diş alltta iki diş var . Yürümüyor , emeklemiyor. Sadece yerde dönüyor. Tutunup kalkma çabası yok sürekli teşvik etmeme rağmen . Ellerinden tutup yürütünce yürüyor. Ama sonra kendini salıyor yere . Oturtunca da bi süre sonra kendini hızlıca geriye atıyor. Bende birşeylerin ters gittiğini düşünüyorum . Ki hep yürüsün veya birşeyleri öğrensin diye ilgilenip teşvik ediyorum ama istemiyor. Oyuncaklarıyla oynamayı bilmiyor . Neler aldım neler öğretmeye çalışıyorum sadece ağzına götürüp sonra da yere vuruyor üst üste koyayım felan yok yani 🥹