Yalin Asilsmom combiotikle basla bence. Aksine prebiyotik içerik olduğundan bağırsak düzenleyici. Yaklaşık 4 aydır kullanıyoruz hiç gaz, kabızlık...vs. olmadı. Ama 'bebekten bebeğe değişir' klasiği doğru tabi.
Asilsmom Yalin ya bilmediğimden organik olanını aldım. Bundan sonra combiotic alacağım ama ilki organik almış oldum
Yusufunannesii Hipp mama kullananlar elimde 350gr mevcut 2 ölçek kullandım sadece bebeğim beğenmeyince değiştirdik skt 2020 ağustos ilgilenenlere duyurulur satıyorum 40tl
Biricikask Yusufunannesii iyi gunler acilmis mamalar maksimum 3 haftada tuketilmesi lazim acildiktan sonra son kullanma tarihi 3 hafta yani umarim ihtiyac sahibini bulursunuz
Esmaky Asilsmom hiipp combiotc kullnyorm.ve memnnum 1 num biraz cabk.aciktryor ama 2 num oyle.degl oyle.duýmstm gaz kabzlk vs hc bsy ypmiyo kilo alimuda gayeg gusel
Yalin Asilsmom olsun, combioticteki tek fark faydalı probiyotik barındırması. O da iyi bi etken. 2.de ona geçersin😉
AlyaBaby Asilsmom hipp combıotık bizde gaz ve kabızlıgı giderdi güzel mama ve içerigi gayet iyi tavsıye ederim
fatma1965 ben hipp combiyotik denedim ama çok kabız yaptı, benim kzıma yaramadı, sonra doktorun tavsiyesi ile aptamile geçtim
tcmedine hiç denemedim canım ya doktorun tavsiyesiyle aptamil başlamıştım çok şükür iyide geldi kızıma halen devam ediyoruz 18 aylık
ummuhanipekoglu [bilinmeyen] hipp mama toplatılmadı mı acaba? bir anne yazdı dün :/ içinde zararlı maddeler çıkmış.
Symnlrg ummuhanipekoglu her yerde görüyorum canım öyle bir şey de duymadım ama. Daha bugün netten sipariş verdim