Omurbebek masterana0 atak dönemi geldi Allah yardımcınız olsun. Bebeğim akşam yedi de uyurdu ertesi gün Yedi de kalkardı. İki saatte bir emmeye kalkardı. Nasıl rahattı. Şimdi ise perişanım. Saat dokuzda uyudu 12 de uyandı uyumuyor uyumuyor uyumuyor 😞