Bittersever İleriye dönük ikinci bebeğimi düşünüyorum Allah nasip ederse bir kızım olsun istiyrm bu sene bitince düşünüyoruz merak ediyrm bu sene kız mı erkek mi senesi 😁
serebro Bittersever öyle bir söylenti var ama bence tabiki palavra 😂 iş yerinde 5 gebeydik 4u kız benim ki erkekti🙈
dunyaharikasi Bittersever kız senesi, erkek senesi mi daha neler… öyle birşey olsaydı eğer eskiden kızlara değer verilmeyen zamanlarda kız senesinde kimse hamile kalmazdı😂 inanmayın böyle şeylere
Bittersever serebro tabiki illa hepsi kız hiç erkek olmayacak değil geneli kız olursa kız senesi dye soyleniyr
Tatlican dunyaharikasi yok yok o şöyle bir konusma oluyor halk arasinda 10 kisi dogum yapiyor 8 i kiz diyelimki ayy buyil kiz senesi deniyor
Azra6167 Bittersever haklısın canım bu sene için erkek senesi diyorlardı mesela martta doğdu benim oğlum hep erkek oldu yakın bildiğim 4-5 bebek de erkek ☺️ Bende inanmıyordum ama öyle oldu sanki 😀
Azra6167 Bittersever haklısın canım bu sene için erkek senesi diyorlardı mesela martta doğdu benim oğlum hep erkek oldu yakın bildiğim 4-5 bebek de erkek ☺️ Bende inanmıyordum ama öyle oldu sanki 😀
serebro Bittersever öyle tabii ama benimki hem “kız senesi” hem Çin takvimi vs hep kızdı ama erkek oldu. Hepsi yalan yani belki küçük bir tesadüf 🤗
Doga_sever Bilimsel dayanagini bilmem ama gercekten bu tutuyor. Benim oglum dogdugunda o yil dogan cogu bebek erkekti
Bittersever Doga_sever buna inanıyorum gerçekten tabiki o sene hiç erkek olmayacak veya hiç kız olmayacak anlamında söylenmiyor 10 bebekten 7 erkek 3 kız ise bu kanıya varılıyor saçma falan olduğunu da düşünmüyorum ☺️