Prensesannesi411 Kızlar dişimi dün çektirdim üstünde beyaz sarımsı bı deri oluştu ve bu aksam kanama yaptı hafif sürekli ağzima dişimden kötü koku ve kötü tat geliyor sizinde bu şekilde oldu mu normal mi acaba
-ArelinAnnesi- Prensesannesi411 canım benimde sağ üstte çıktı yamuk çıkmış çekilmesi gerekiyor ama korkuyorum acıyor mu acaba ?
Hep_mi_uykusuz Prensesannesi411 Benim 1 haftam artik ayni sizin gibi oldu hala kapanmadi tam reglim cok gecikti yeni oldu diye ilac kullanamdim ama iyice sisti agzimi zor aciyorum hayatimda cok dis cikartim ama boyle zorlanmamiştim.
Prensesannesi411 Baby-baby ay çok çektim senelerce korkudan çektirmedim hep antibiyotik kullandım ama en son mecbur kaldım çok kötü durumdaydı sizde çektirin bian önce
Prensesannesi411 Hlyslh ya akşam dış acile gittim normal dedi doktor kendi doktrumu aradım oda normal dedi ağrı var ama aşırı bı ağrı yok
Prensesannesi411 -ArelinAnnesi- canim 2 tane iğne vurdular dişim ilk iğne de uyusmadi sonrasında çekerken çok az da olsa hissettim ki şuan 6 haftalık gebeyim. Senelerdir bu dişimin ağrısını çekiyorum yok ameliyatlik yok kesilecek vs diye diye korkudan hiç gitmedim çok şükür doktor direk çekti ne dikiş var ne bişey. O diş ağrısını çekmektense git çektir vakit kaybetme
Aysegulada_ -ArelinAnnesi- bende üstteki yirmilik disi cektirdim hic bir sıkıntı cekmedim uyusturuyolar zaten ilk cekildiginde sislik var gibi rahatsız hissettim ama dıstan sislik gözükmüyordu
Sewimlii Prensesannesi411 normal canım bende de olmuştu doktor tek sefer bütün halinde çekmişti çok köklüymüş dişiniz demişti bende de ilk çekimde böyle oldu zorlandığı için orası öyle oluyor . Gargara ile 1 haftaya rahatlamıştı benim birde şırınga al yemek vs kaçarsa tuzlu su ile içini temizle canım bana doktorum öyle demişti
Hlyslh Prensesannesi411 dış cektirdiginiz için de ağrıyor olabilir tabi. Bu beyazlık normal dedilerse o zaman sorun yoktur.
-ArelinAnnesi- Prensesannesi411 Anladım canım çok teşekkürler benimde etimi acıtıyor çok ağzımı bile düzgün açamıyorum inan ki birde dişin hemen alt kısmında küçük top gibi birşey olmuş nedir o anlam veremedim bende çektiricem 😶
Baby-baby Prensesannesi411 bende çok korkuyorum ama mecbur çekilmesi lazım kesinlikle ağrısı dayanılabilecek gibi değil
Prensesannesi411 -ArelinAnnesi- iltihap oluyor işte sürekli ya çok kotu bu 20 lik dis ve çok köklü oluyor Allah yardımcımız olsun
Prensesannesi411 Sewimlii çok sağol canım rahatlattin beni ya benimkide çok kotuymus tek seferde çekti evet ve doktor ben korkarım diye dişin kötü olduğunu soylememis
Hep_mi_uykusuz Sewimlii şıringa ile nasil yapiyorsunuz igne falan sokmuyorsunuz degilmi ayy ben cok korkuyrium yaa 😔
2121-eliz İltihap kapmis sanirim gargarani ihmal etme bide bi gun sonra hafiften fircalaki yiyicek icinde kalmasin kapaninca derimsi doku gider gecmis olsun