Kızımın sol baş parmağı düz durmuyor bükülü şekilde tetik parmak deniyormuş doktor eliyle düzeltti baya ağladı kızım ama eski haline geldi bi kaç saat sonra surekli masaj yapin dedi 5 yaştan sonra ameliyat yapılıyormuş başına gelen var mı başka doktora da gosterrsem mi acaba