Secill41 Kızlar kızım 1 buçuk aylık emzige alıştırmak istiyorum damaklı olan emziği hiç almadi ucu yuvarlak olandan aldım bugün 2 defa tuttu daha tutmadı nasıl alıştırabilirim tecrübeli anneler yardımcı olabilirmi nasıl alıştırdınız?
Padfoot Secill41 philips bibs wee baby hepsini denedim. Tam 5 çeşit emzik. Hiçbirini tutmadı. Wee baby yi tutar gibi oldu ama tutmadı malesef. Bende bi hafta ara verdim. Sonra tekrar denedim hepsini tek tek bibs i tutar gibi oldu. Zaten sadece gece uykuya geçişte vermeyi düşünüyordum şu an iki aylık uykuya geçişte bibs i tutuyor 🌸
smyytkn Secill41 benim bebeğim 5 aylık benimki de damaklı em mıyor bir sürü emzik aldım ama sadece bakkal emziğini emdi yuvarlak olanı. Çok zorlasım ağızında tuttum bazen midesi bulandı ama alıltı. Bence mutlaka deneyin. Çok kurtarıcı
Eceedemiiir Secill41 8.5 aylık hala tutmuyor ben alistiramadim herşeyi yaptım inşallah senin ki tutar 😂
Elizkilic Bence pes etmeyin ben tam 6 aylık olduğunda tutturabildim sürekli denedim ögurdu bir gün yine deniyim dedim biraz uğraştım baktım emmeye başladı:)
-tugce- Bende deniyorum 3 çeşit emzik aldık gazlı da bir bebek aralarda deniyorum başka çeşit alacağım ama bakalım
Kumsalin_Annesi12 Secill41 Bende 2 aylıkken bütün emzikleri tutturmaya çalıştım ama tutmadı. En son aventin damaksiz emzigini aldım direk tuttu. Birde emzirdikten sonra memeyi ağzından çektiğin an direk emziği ver öylede tutar inşallah
bktfdn01 Secill41 benim kızım da tutmadı 40 gün hepsini denedim en son burda bi bayan Philips awent önerdi aldım direk tuttu şuan 4 aylık vazgeçemiyor emziğinden
Litfenama Secill41 ağzına sokmadan deneyin. Ben dudaklarına tutup, kendisinin çekmesini bekledim hep. Dudak kenarlarına dokundura dokundura kapmasını sağladım. Direkt olarak ağzına sokunca öğürmeye başlıyordu.
begonvilhg Secill41 ben yalnızca uykuya geçişlerde veriyorum ve ona da şöyle alıştı; mememi emerek uyuyordu. Mememde mayışıp gözlerini kapattığı zaman mememi usulca ağzından çekip emziği tıkıyordum ağzına 😂
Avrora099 Secill41 ben tam 5 tane emzik aldım hiç birini tutamadı en sonunda aventin 0-3 aylık olanını aldım onu tuttu.