Merhaba bizimde çıktı 2 aylıkken ben fark ettim. Hemen bandaj aldım ve parayla destekleyerek dışarı atmasını engelledim. Cerraha götürdüm. Şişlik kızarıklık ve göbek deliğin de sertlik yoksa birşey yapılmaz. 1 yaşına kadar geçmesi beklenir. Ben kızkardeşimden tecrübeliydim 2 ay sonra geçti tamamen