@“Balevlatm”#Bende bi anda kaldırdım ama iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. Nerdeyse dört gündür vermiyorum. Beni benden aldı ama mama mama diye etrafımdan ayrılmıyor. Uykuya dalmak işkence oldu uyanıyor geri uyumuyor. Bu akşamda baktım elini ağzına sokuyor sürekli. Acaba versem mi geri dedim. İyice aptallaştım ne yapacağımı bilmiyorum. Çocukta travma yaratmış olabilir miyim bi anda kaldırınca. Eşimde verelim eziyet etme diyor. Vicdanen çok rahatsızım. Kızım 16 aylık. Ne yapayım kızlar? Bi akıl verin bana.