Kızlar 10 gün sonra kızım 3 aylık olacak ama asla bi uyku düzenimiz yok . Gazlı bi bebeğiz öyle ki bazen sabahlara kadar uyumuyoruz bazen de gündüz uykularımız hiç olmuyor . Suan hala uyanık uyutmaya uğraşıyorum ama olmuyor . Siz bebeklerinizin uyku düzenini nasıl sağladınız ? Gece uykusu düzene girmedikçe ben dağılıyorum hiç bir şey yapamıyorum bebeğime de yazık uykusunu alması lazım böyle kalakaldım