Nur58eda
Çok az gerekli bence günde bi 10 ml kadar çünkü saf suyun yerini hicbirsey tutamaz hatta anne sütüyle bekleniyordu oğlum ama çişi hep koyu az ve pembe nokta oluyordu bazen kan sanıyor dum ama o susuz kaldığı içinmiş. Sonunda idrar yolu enfeksiyon da oldu 4 aylık ken ve suzys kaldığı içinmiş oysa sürekli emiyor du asla aç kalmıyor du e baya kilolu hbi bebekte. Azıcık suyun zarari olmaz faydası olur su verneye çok karşı olanları anlamıyorum