Kızlar ben hemşireyim 2 ay önce işe başladım izinden döndüğmde kardeşimi getirdim bir ay kardeşim baktı sonra kayınvalşdem geldi sanırım izinde kardeşime alışmıştu burda sorun yaşamadık kayınvalidem geldikten sonra bebeğim beni 1 saniye olsun bırakmıyor her an yanında olmamı istiyor yemek yiyen bebek yemez oldu bende daha sonrası için için biraz toparlasıb diye ücretsiz izne ayrıldım ev aldık eşim kredi ödüyor geç iniyoruz ama ucu ucuna şimdi bir bakıcı buldum 2-3 hafta kalıp bebeği ona alıştıeıp işe döneyim diyorum bir yandan bebeğin birdaha bu dönemleri gelmeyecek ben ilgileneyim diyorum çevremde ne kadar alıştırırsab ilerde o kadar zor olur senn için diyır kafam çok karışık bebeğim 10 ay 14 günlük sizin fikirleri benim için önemli bana bir akıl verin siz olsnaız ne yaparsınız