Ey12lem Kızlar merhaba birşey sorucam size ben burda mazen yorum yapıyorum walan ama birşey merak ettim burda yaptığım konuşma ve yorumlar uygulama dışında telefona kaydedilmiyor demj yani e posta hesabına falan gelmiyordur deme çünkü kimse görsün istemiyorum eşim falan
Ey12lem Ey12lem bilmediğim için sordum teşekkür ederim şimdiden bide her uygulamayı açtığımda kendi kendine çıkış yapıyor ve isim falan e posta aynı girince hatalı çıkıyor
Dln Ey12lem bana bi ara mail olarak geliyordu.eger bir postta yoruk yapmissam vs.sonra sanirim ayarlardan degistrdm artk gelmio
Ey12lem Dln mail geldiği zmana belli olur deme bana hiç mail gelmedi yani görmedim bi bakayım sağol canım