Harikaanne 26 ay araları olan bebek annesiyim. 22 yaşındayım. İlk çocuğun rahatlığı, özgürlüğü,alanı yok. İki çocuk tek anne sorumluluk fazla. Ama ikisi anlaşıyor oynuyor, eğleniyorlar. Böyle tepki verme emekleme oturma kısmından sonrası daha kolay. Kızın 3 yaşında oğlum 10 aylık. Şuan birlikte oynuyorlar. Kıskançlık hiç olmadı. Kızım hep bebeği çok sevdi biz hiç sakinmadik.
İki doğumda sezaryen şeklinde gerçekleşti. İkincisi ilkinden çok çok çok kolay geçti. İyilesme süreci falanda.
Güzel mi? Çok güzel.
Zor mu? O da zor. Her çocuk büyütmenin zorlukları var biliyorsunuz, ama ikisi ay i oyuncaklarla oynuyorlar. Paylaşımları fazla.. böyle güzel.
Ben bu yaş aralığını öneririm. Çünkü okula başladıkları zaman elimi kolumu bağlayan küçük bebek istemiyorum. Elbet bir kardeş istiyordum. Bu yaş aralığını beğendim, kendim istedim. İlk cocugumdsn yana hiç bir sorun olmadı. Bebek bizim düzenimizi dahil oldu hatta. Tabi bazı zor zamanları oluyor dış ciksrma, hastalık vs gibi. Ama geçiyor büyüyor zaman akıyor. Mesela biri ilkokul 1. Sınıfa giderken diğerini anasınıfına verebilirim. Bu şekilde ideal bir karar verdik gekecei de düşünerek. Bu arada anne akraba vs destek hiç yok 0 destek. Hiç destek yok azicik geleyim diyen, bir tabak yemek fslsn hiç desteksiz büyütüyorum ona rağmen söylüyorum.