4 aylık bebeğim 1 hafta önce sol böbrek hidronefroz tanısıyla sol üreter başlangıcı darlık kesilerek stent takıldı rutin aşıları ve rotavirüs aşıları ne zaman yapılmalı yapılabilir mi böyle olanlar var mı aramızda her doktor farklı bir şey söylüyor Aşı zamanı geldi kimleri vurun diyorlar 1 hafta bekleyin diyorlar rotavirüs gibi canlı aşı vurulmaz diyorlar bu durumu yaşayan varsa yazabilir mi