Umayy7 Kızlar kehribar bilekliği bebeklerinize ne zaman kullanmaya başladınız. Bebeğimin kırkı yeni çıktı bilekliği ayağında kullanmada sakınca olur mu sizce.
Mercan28 Umayy7 ben ayağına taktım sma bebeğim dahada huzursuzlandı her taş her bebeğe iyi grlmiyomuş
Wanderlust Umayy7 doktorum onermedi bilimsel bir gercekligi de olmadigi icin hic kullanmadim. Kullananlar genelde dis donemini tercih ediyor sizinkisi icin cok erken bence gerek yok