Bebeğim sabahtan beri normalde yediğinden az mama yiyor. 2 aylık bu arada. Doktor 3 saatte bir 90-120 cc arası yer dedi. Çoğunukla da 100 cc yiyor. Bugün 70 cc içti.. burnu tıkalı çok ondan olabilir mi? Aspire ediyorum ama tahriş oldu doktorda çok sık aspire etme dedi bu seferde acaba tıkalı diyemi yiyemiyor acaba dedim.. haftaya zaten göstericez tekrar doktora . Az yemesi sorun olurmu sizce