yagizinannesiiiiiiiiii AdaTugce biz 2 dozu da yaptırdık abartılacak kadar bi zorluğu olmadı doktorunuza danışın benim her gittiğim doktor yaptırmamı istedi. O yüzden yaptırdım
Selda_eslem AdaTugce 7 aydan sonra kızımın anne sütü hariç bütün sütlere alerjisi oldıgunu ögrendim ama rota asınıda yaptırdım hiç bir sorun olmadı