Umaybatu Bebeğimin altını her açtığımda Sudocrem sürüyorum ona rağmen pişik oldu önerebileceğiniz en etkili pişik kremi nedir
Elferk Umaybatu mavi kaplı bir bulgar kremi var ben ondan kullanıyorum, trendyola yazıp bakabikirsnz. Şuana kadar hiç pişik olmadı kizim
Linalihayat Sudo krem iyi bence önce bepanthol baby kullandık ama çok pahalı sudo krem hem daha uzun gidiyor hemde daha uygun
emelmabel Ben temiz içerikli olmasını tercih ettim. Incıa kullandım kızarık olduğunda sürdüm geçirdi sorun olmadı tavsiye ederim
MyHatice Umaybatu benim kızıma sudokrem hametal bepantol filan herşeyi kullandım. Fayda etmedi travazol krem çok iyi geldi bezi takmadan sürüyorum çıkarma zamanına kadar hepsi geçmiş oluyo pişik filan kalmıyo
Mervesah44 Hamazinc krem👌🏻Bir kere sürmemle geçirdi ben boşuna şimdiye kadar sudocrem kullanmışım dedim hatta sudocrem pişiği önlüyor canım pişik olduktan sonra sürünce bizde pek bi etki etmedi
Umaybatu Mervesah44 aynen sudocrem pişik olduktan sonra fayda etmedi bugün alayım bu kremden eşim başka krem almış faydası olmadı
Mutlubebeksinsen50 Umaybatu canım ben hep hamaten fito ve bebanthol kremi hamazinc kullandım çok güzel bunlar