oznurylmz bizde de 2. ay aşısı 4.aydan itbaren aktı, kabuklandı. arada hala sivlce gibi patlıyor. enfeksiyonlu, yeşil akıntılı gibi bir hali yoksa endişelenmeyin bence. yine de içiniz rahat etsin istiyorsanız doktoruna sorun.