Çok geçmiş olsun, şu anda başa çıkılmaz gibi geliyor, hiç geçmeyecek gibi ama merak etme bir hafta için toparlanacaksın ağrın olsada kalk yürü, eğilerek değil dik bir şekilde yürü , ne kadar çok yürürsen o kadar hızlı iyileşecek. Bazı Doktorlar söylemiyor benim doktorum bir hafta boyunca her gün yara yerine baticon sürüp kuruyana kadar bekleyip sonra çamaşırımı giymemi söyledi, mutlaka yap çünkü emzirirken terliyor ve ıslanıyor. Nemli kalması iyileşmesini yavaşlatır. 🌸🌸