Aselim0 Prensss24 bence işe yaramadığı için huzursuz ve bağırıyor gazıını cıkaramadıgındandır ben kendi çıkarıyor dedim ama masaj yapmak lazımmış bagırsakları doluyormuş çocukların ondan bağırıp huzursuz olurlarmış
Linalihayat Olmamıştı bizde ben sadece sab simplex diye bir damlayla kesebilmiştim bence yan etki varsa vermeyin kiraz çekirdeği bağlıyordum bazen de oda iyi gelmişti ısıtıp
Prensss24 Linalihayat o damlayı da verdim kiraz çekirdeği kemeri de bağlıyorum Bio gai diye damla yazdı dpktor hiç iyi gelmedi yA bugün itibariyle kestim o damlayı
Aslanannesi1 Damlaların hiç biri işe yaramıyor en pahalılarını aldım hiç etki etmedi kendiniz bacakları ile hareketler yaptırarak kakasını ve gazını çıkartırın çocuğunuzdaki uyku ve uysallıgı fark edeceksiniz