38-ruyam Sunshinemom buz basın bez arasına koyup basın bizim doktor öyle yapmamizi söyledi indi hemen
Cansucan20 Sunshinemom hayır yapıyorlar. Bi ay önce başıma geldi. Acile gittim. Şişlik için krem verdi. Film çekildi. 2 saat gitmeyin hastanede kalın dediler.
Sunshinemom gercektenyetooo o kadar boş yapmaya meraklısınız ki.. evet burası siz herşeyi yaparken artı biyandan fikir alma mecrası ve çok bilmişler forumu.
Eslemmmm Sunshinemom arka tarafını vurduysa muhakkak gitmelisin hastaneye, ama ön tarafı vurup şiştiyse buzla kompleks yapabilirsin
Cansucan20 Sunshinemom o zaman siz söyleyin çeksinler. Geçen Burda bir arkadaş yazmıştı. İç kısmında çatlak oluşmuş vs diye. Böyle şeyler ihmale gelmez.