Elferk BSG2308 çok memnunum. Diğer ıslak mendilleri yıkayarak kullanıyordum. Bunlar çok güzel hiç pişik de yapmadı
Onurbunur BSG2308 bende çok memnundum şimdi bim kullanıyorum jenny willy oda güzel kalın petek dokulu falan bize pişik yapmadı ikiside ama tabiki molfix yenidoğan 😍
MLSyildiz BSG2308 alerjik bir bebeğim var birtek Molfixte sorun yaşamadık 1 yaşında hala kullanıyorum
Onurbunur BSG2308 molfix olan çok sarı değil krem renginden az daha koyu ayıcıklı bir bebek resmi var
Songena19 Bizde sarı veya yeşil paketi kullanıyoruz çok memnunuz ama sarı olan daha yumuşak ve güzel sanki ve şimdiye kadar pişik filan hiç olmadı bebeğimin cildi hassas olmasına rağmen
Rez BSG2308 havalar soğudu diye kullanıyorum artık sık sık yoksa her açışta yıkıyorum poposunu molfix kullanıyorum ben hem bez hem de ıslak mendil ıslak mendik olarak unibaby de güzel ancak ayını bulamıyorum ya 24+ ya 12 aya ya aile boyu olan var benim de 13 aylık
Melooo26 BSG2308 bebeğim doğduğundan beri üni baby kullanıyordum fiyatlar ucunca Molfix denedim yapısı falan çok hoşuma gitti bende kullanıyorum 🌸