Sevcan_kayhan Benim çocuk 4 ay 25 günlük mama veriyorum ama hep kusuyor neden kusuyor bilmiyorum sizce neden kuzuyir
cutiebun_ Sevcan_kayhan fazlasını kusuyordur yada gazı iyi çıkmamıştır ☺️ çok fazla kusuyorsa reflüsü olabilir
Buseozdemir Sevcan_kayhan 7 aylık bebeğim emzirdim 4 bucuk ay sadece devamlı kusuyordu emdiği gibi reflusu vardı. Sonra meme+mama 7.ayimiza geldik memeyi emdugi gibi aninda kusuyor bardaktan bosalircasina mamayi da kusuyo ama emdiği kadsr degil