merabalar ilk çocuğum 4 yasında kız şimdide 14 aylık ikizlerim var biri kiz biri oğlan akraba çevremdede genelde kiz cocuk var sorum şu hem kızı hem oğlu olanlar sizinde böylemi kızım uysal sevecen ilk kızımda oyleydi bi düğüne felan gidince saatlerce dururdu kucagimda birinin evine gitsek hayatta yanımdan ayrılmazdı şimdi oğluma bakıyorum çok hareketli herşeyi kurcalıyor yeni yeni şeyler yapıyor masaya tırmanmaya çalışıyor tırmanıyorda başka bi eve gitsek hemen kurcalamaya başlıyor bi düğüne gitsek hemen yere inmek istiyor çocuklu ortama gitsek çocuklarla ilgilenmek yerine hemen biseylere yöneliyor bu kiz bebekle erkek bebek farkımı böylemi oluyor