selam bebeğim 28aylık doğdugundan beri kusma problemimiz var özellikle havalar soğudugunda yada en ufak hastalandıgında hep kusma 3gün kusmasa 4.gün muhakkak kusuyor götürdgüm doktorlar hep bebeklerde olur vs vs ama en son cocuk gastronomi snırım böyle yazılıor buraya göstermem gerektigini söyledi sanırsam reflüsü var haftasonndan beri rahatsız uyutuyorum yavrumun midesinden sesler gelior yutkunuyor sonrasında kusuyor, şimdi ben muayenesinden cok korkuyorum tanısı nasıl konuyor uzun oldu hakkınızı helal edin ama basından geçen varsa beni aydınlatabilirmi