Sukranclpn Merhaba arkadaşlar bebeğime bu konuda nasil yardinci olabilirim nasıl rahat dış çıkartabilir
QueenMommm Sukranclpn ben diş granülü veriyorum yada karanfili eziyorum biraz zeytinyağı ile karıştırıp damağına sürüyorum rahatlıyor biraz
tugbac Sukranclpn 2 farklı şey duydum. Birisi çocuğun eline yeşil soğan vermekti, diğeri damaklarına hakiki zeytinyağı sürmekti. Bunları deneyen var mı işe yarıyor mu cidden ya???
evlatcan Deletedmon_65 bizde 3 Ayından Beri öyle, ama bi türlü diş çıkaramadık 9 gün sonra 6 aylık olacaz. Diş yeri şişmiş ama dış yok ortada.
Deletedmon_65 tugbac yeşil soğan doğall antibiyotik olduğu için ağrıyor kesiyor diye bende duydum ama daha hiç vermedim vermeyi düşünüyorum beyaz kısmını
Mirayg Sukranclpn tetagil kullanabilirsin hiç bir zararı yok rahatlatıyor biz bütün dişlerimizi çıkardık hiç bir sorun yasamadan huysuzlastiginda rahatlatıyor kasintiyi alıp rahatlatiyor