Merhaba Kızlar baya rahatsızım doktor antibiyotik iğne yazdı özelde oluyorum ama Bi hemşire var vururken öyle acıyor ki 🙄 dün akşam ona vurdurmuştum kalçamın ağırısından yatamadım. Sabah da başkasına vurdurdum duymadım bile ağrı sızı sıfır. Neden böyle oluyor yani ağrı olması elleri ile mi alakalı çözemedimm🤔 bu akşam da kötü vuran denk geldi valla ağlıcaktım. Siz vurmasanız olur mu desem ayıp olur mu acaba 🤔 teşekkür ederim 😊