tospikannesiiii Hanımlar. Gün içinde sürekli kamera kullanıyorum. Mutfakta iş yaparken olsun banyo yaparken olsun hep kamera açık oluyor. Çünkü bebeğimin kapısını kapatıyorum en ufak sesle uyanıyor zor uyuyor zaten. Sizce Bi zararı var mı ne düşünüyorsunuz?