horu Kizlar 2 aylik bebegim emerken surekli agliyo sakinlestirip tekrar tekrar deniyorum emzirmeye😔acaba kolik yuzunden mi ?
AysuL horu Gazdan dolayı yapıyorlar emme refleksi ile gaz harekete geçiyor ve canlarını yakıyor maalesef
4ocukannesii horu ikizlerim var birinde sorun yaşamıyorum çünkü asla mama biberon emzik almıyor ama diyer bebegim biberona alıştı emerken öyle sinirleniyor ki ben birkaç gün gözlemledim mamada aynı şeyi yapmıyor biberona alıştı çünkü memeden az süt gelince huysuz oluyor birde uykusu geldiği için böyle davranıyor sizinkide bu sebeplerden olabilir
Merve_bolat horu belki memeyi tam kavramıyorsa boş hava yuturyordur belki ondandır 2 3 yudumda ağlaması
horu AysuL O1Anne Çok zor böyle yakin zamanda gecip gider insallah bebislerimiz de rahat ederler biraz 🙏🏻
Zhrdgn Burnu tıkalı olabilir, nefessiz kalıyor olabilir, bir de biberon ucu 2 numara kullanıyorum ben azıcık akıyor, diğerleri bir anda akınca boğuluyor gibi oluyor ağlıyor
horu Bizde degistirdik bu aksam acaba az mi geliyo da kiziyo diye ama yine aynisini yapti ondan da degil bakalim