Merhaba arkadaşlar bebeğim 13 aylık uykusu zaten doğduğundan beri problemli çok zorluyor ama özellikle gece uykularında ilk uyuduğu zamanlar falan sürekli sıçrıyor elini bacağını kaldırıp oynatıp duruyor kendine hakim olamıyor artık yaşınıda geçti bunların bitmiş olması gerekmez mi? Ne zaman geçer tahmini olan varmı