Ysgl26 sonbahar3 doktorum boyatmasan iyi olur dedi ne kadar organik te olsa kimyasal sonuçta kına yak çok istiyosan dedi düşünüyorum 😊
sihirbakani sonbahar3 şuan elimde boya var kararsızım bende araştırma yapıyordum .Boyayanda var boyamayanda bilemedim