Moana tavsiyem 5.5 aylıkken destekli oturtmanızdır. Görünür bir zarar vermezsiniz. Sadece yaşı ilerledikçe kireçlenme,postür bozuklukları,sırt ve bel ağrısına yatkınlıkları gibi şeyler olabilir. En ufak risk risktir bence ben bu yüzden 5.5 aylık olana kadar oturtmadım. Acele etmeye gerek yok diye düşünüyorum. Engelli bakım ve rehabilitasyon mezunuyum bu arada 🍀