Gkcylmaaz ilk üç ayı hatırlamak bile istemiyorum. Canı sağolsun yavrumu çok seviyorum şimdi ama çok kötü geçti benim için ağır kolik bi bebek ve ben kendimi öldürmeyi bile düşünecek kadar ağır bi depresyondaydım hiç benimseyememiştim bebeğimi. Şu an 5,5 aylık hala çok gazlı bitmedi sabahlara kadar kıvranmaktan uyku yok günde 2 saat uyusam şükrediyorum o da bölük pörçük ama o kadar tatlı ki öpmeye koklamaya da doyamıyorum.🫠 son 1 aydır yeni yeni farkediyorum bebeğimin güzelliğini 😬