Rblc kızım doğduktan sonra 1 hafta yoğun bakımda kaldı belki de onun etkisiyle hep zorla emzirdim ittire kaktıra 6.5 ayı buldu. 2.5 aylıkken aşırı bir meme reddi yaşadık yani üstümü açtığımı görür görmez çığlığı basıyordu o derece. O zamanlar dediğiniz gibi resmen psikolojim bozulmuştu. Benim diğerlerinden ne farkım kaldı, ya beni sevmezse , bizim aramızda bağ olmazsa , bebekler annelerini emerken elini ağzına vs götürür benim kızımla aramda hiç böyle şeyler olmayacak mı ? Vs. Vs. Bu gibi bir sürü şey. Ama inanın öyle olmuyor . İster meme alsın ister mama siz onun annesisiniz. Onun için bu dünyadaki her şey sizsiniz. Kızım 13 aylık dibimden asla ayrılmaz bana çok bağlı. Onun için her şeyin iyisini siz bilirsiniz sakın çevreden gelen olumsuz sözleri duymayın ❤️