ozlemky hiç ellemedim doğduğu andan itibaren istediği zaman uyudu. Sadece geceleri bende uyuduğumda, emmek in uyandığında emzirip altı doluysa altını alıp direk yatırdım hiç konuşmadm ışık açmadım. Oda hemen uyuyodu zaten 10-15 dk ya. 3 saat uyuyodu uyanıp emip uyuyodu bidaha 3 saat. Sabah uyandığımzda artk perdeleri vs açıyodum uyanık duruyodu biraz. Ama yine ne zaman uyumak istese uyuyodu yani o yüzden hiç eğitm vermeme gerek kalmadı kendi düzenini kendi kurdu hep ayına göre uyuması gereken sürelerde uyudu. 11 aylık olucaz hala öyle