isimsizanne1 Bebeğim 7 aylıkken ilk reglimi oldum ardından 1 ay olmadım 2. Ayın içine girdim artık, doktor düzensiz olur demişti ilk ayda fakat 2 ay olucak doktora gidicem ama gitmeden sormakta istedim böyle düzensiz olan var mı yoksa hamileliğe mi bağlamalıyım?
charlotte isimsizanne1 aa ben iste 😁 ilk 3. Ay oldum. 35 gun oldu 2. Regl yok suan. Eskiden 26 gunde falan olurdum. Hic bu kadar beklememistim. Korktum test falan yaptim. Negatif cok sukur. Emziriyorum iste😮💨