Bir türlü yapamıyorum şu prosesi. Sadece bir tık tazyikli serum fizyolojik damlatıp aspiratör ile görüneni alıyorum. Konu kendimce çocuğun mamaya alerjisi mi var her mama içtikten sonra hırıltısı oluyora kadar gitti. Meğerse burnu tıkalıymış. Aylık kontrole gittiğimizde doktordan rica ediyorum o da hemşirelere yönlendiriyor güzelce bir temizliyorlar. Şırınga ile 5 cc bir tarafa 5cc diğer tarafa. Sağa gönderilen soldan, sola gönderilen sağdan çıkıyor. İkidir yaptırıyorum ilkinde baya bir şey çıktı, arada ben de evde yapıyorum -kendimce- yararı oldu ki ikinci de hastanede yaptıklarında çok bir şey çıkmadı. Hiç hoşuna gitmiyor tabii, bana da yapsalar benim de hoşuma gitmez. Yaa bizim zamanımızda burun temizlememi varmış diyordum, valla gerekliymiş. Çocuğun mamaya karşı alerjisi yokmuş, bildiğin burnu tıkalıymış. En yapamadığım en muzdarip olduğum konu budur.