Ee011 size annesini 4. Evre kanserden cok ciddi agrilar acilar yasayarak cok cirpinan ama basaramayan biri olarak soyleyebilirim belkide tezat olacak ama,evet kurtulan var.cok klasik bi soz,moral.birakmicak bi kere kendini,hakikaten rahat olacak.besinine dikkat edecek, sarilacak hayata yakasindan tutup birakmicak kisacasi..sifalar dilerim allah yar ve yardimciniz olsun.